Autofilter Vás žiada o súhlas s používaním Vašich údajov na nasledujúce účely:

Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku pomocou možností nižšie. Súhlas môžete zrušiť prejdením na odkaz v dolnej časti tejto stránky alebo v našich pravidlách ochrany súkromia.

Technické cookies

Tieto cookies potrebujete pre správny chod webovej stránky. Obsahujú anonymizované informácie o Vaších výberoch

Analytické cookies

Pre vylepšenie naších služieb, využívame službu Google Analytics, ktorá odosiela anonymné informácie o Vašej návšteve a zbiera agregované dáta o zvyklostiach návštevníkov, vďaka ktorým denno denne vylepšujeme naše služby.

Resetovať filter
Eur
TYP KAROSÉRIE
Motor a spotreba
Palivo
Max l/100km
g/100km
Výkon a pohon
kw
km
Dynamika
s
kw
Pohon
Prevodovka
Registračný poplatok
eur
Rozmery
mm
mm
mm
l
l
l
Max
kg
Bezpečnosť
Autopilot
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Euro NCAP
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Min
Kamera
Parkovacie senzory
Svetlomety
Udržiavanie rýchlosti
Komfort
Min
Elektrické ovládanie okien
Interiér
Max
Klimatizácia
Min
Rezerva
Konektivita
Min
Značka
Loader icon
Tourneo Connect e-5008 XCeed Renegade MX-5 RF Discovery Sport PHEV XC60 Sportage Kodiaq RS Nový e-C3 Proace City Verso EV ID.7 TTS rad 4 Cabrio Ibiza M8 Gran Coupé X1 PHEV 500 e-Berlingo 508 PSE LBX Nový Tourneo Custom PHEV e-C4 X Polo Focus V60 Cross Country E sedan AMG Hilux GLE kupé e-408 e-Rifter RS3 Sportback S sedan dlhá verzia PHEV i7 A6 Sportback e-tron 600e R8 GLE AMG Corolla Hatchback Tang C kombi AMG e-Traveller IONIQ 5 N i30 kombi C sedan Avenger EV A7 S6 Avant e-tron rad 8 Cabrio RSQ3

Malé športové auto

Keď sa hovorí o malom športovom aute, každého z vás asi napadne 2-dverové auto. Áno, máte pravdu, práve 2-dverové športové autá radíme k malým športovým autám. Malé športové auto nie je ako rodinné auto. Skôr by sme ho mohli charakterizovať ako voľnočasovú aktivitu. Na aké parametre by ste teda mali prizerať pri výbere tohto typu vozidla?



Aké by malo byť malé športové auto?

Malé športové auto má byť hlavne praktické. Nečakajte množstvo priestoru, hlavne nie na zadných sedadlách (ak ich vôbec vami vyberané auto má). Pri tomto type áut sa vždy dbalo iba na pohodlie dvoch pasažierov. Interiér má väčšinu prístrojovej dosky situovanú na stranu vodiča. Ako je už zvykom, športové autá majú tvrdšie podvozky a malé športové autá nie sú výnimkou.

Aké by malo byť malé športové auto?

Malo by byť ľahké. Pri malých športových autách je rozhodujúca aj samotná hmotnosť vozidla. Čím je auto ľahšie, tým pri výkone nesie nižšiu hmotnosť, čiže ide rýchlejšie. Ak by sme ste teda chceli malé športové auto, určite sa poobzerajte po autách s vyšším výkonom ako 150 kW / 200 koní. Aj auto s takýmto výkonom vám kvôli svojej nízkej hmotnosti môže zaručiť svižnú jazdu. Ak ale hľadáte auto, ktoré bude „trhať asfalt“ vyberajte autá, ktoré majú výkon väčší ako 250 kW. Pri motorových variáciách máte na výber dieselové, ale predovšetkým benzínové pohony. Benzínové športové auto má tú výhodu, že dokáže motor „vytáčať“ do vysokých otáčok, a tým pádom jazda pôsobí svižne a auto má stále výkon v zálohe. Dieselové verzie majú zase pri nízkych otáčkach vďaka turbu väčší točivý moment. V maximálnych rýchlostiach však za benzínovými zaostávajú. No nie len výkon robí auto športovým. Predovšetkým je to dizajn karosérie a interiéru auta. Malé športové autá majú oproti veľkým športovým autám tú výhodu, že sú dizajnovo viac odvážne. 

Close Našli ste chybu?