Autofilter Vás žiada o súhlas s používaním Vašich údajov na nasledujúce účely:

Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku pomocou možností nižšie. Súhlas môžete zrušiť prejdením na odkaz v dolnej časti tejto stránky alebo v našich pravidlách ochrany súkromia.

Technické cookies

Tieto cookies potrebujete pre správny chod webovej stránky. Obsahujú anonymizované informácie o Vaších výberoch

Analytické cookies

Pre vylepšenie naších služieb, využívame službu Google Analytics, ktorá odosiela anonymné informácie o Vašej návšteve a zbiera agregované dáta o zvyklostiach návštevníkov, vďaka ktorým denno denne vylepšujeme naše služby.

Spravovať možnosti Odmietnuť Prijať odporúčané nastavenia
Resetovať filter
Eur
TYP KAROSÉRIE
Motor a spotreba
Palivo
Max l/100km
g/100km
Výkon a pohon
kw
km
Dynamika
s
kw
Pohon
Prevodovka
Registračný poplatok
eur
Rozmery
mm
mm
mm
l
l
l
Max
kg
Bezpečnosť
Autopilot
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Euro NCAP
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Min
Kamera
Parkovacie senzory
Svetlomety
Udržiavanie rýchlosti
Komfort
Min
Elektrické ovládanie okien
Interiér
Klimatizácia
Min
Rezerva
Konektivita
Min
Značka
Loader icon
Superb Arona Prius Plug-in Hybrid Audi SQ5 Sportback Grandland A7 Sportback TFSI e Tiguan Trafic Combi Audi Q8 i10 Musso Grand Clio TUCSON Plug-in Hybrid DS 7 E-Tense C3 S60 Recharge Touareg 508 SW PSE Audi Q2 GR86 XC60 Recharge i30 N Tipo 500 E up! Ignis Niro PHEV 3 Swace S5 Sportback ID.3 500 X Cross Ranger Raptor Enyaq iV 500 L Tiguan Allspace Tarraco Impreza e-BOXER Camry Crossland Kodiaq Giulia Quadrifoglio e-208 Ibiza 308 SW e-Niro S-Cross S4 Avant Niro Hybrid Audi Q3

Auto na zábavu

Často sa pridáva k autu prívlastok zábavy. Hľadáte auto na zábavu? Takýto druh vozidla sa nedá jednoznačne vybrať a charakterizovať. Čo robí vozidlo zábavným? Vzhľad? Výkon? Nie! Zábavným ho robí hlavne pocit z jazdy. Nos najväčšou pravdepodobnosťou musí auto na zábavu spĺňať tieto parametre.




Aký pohon by malo mať auto na zábavu?

Štandardne automobily s predným pohonom môžeme zaradiť medzi “nudné“ autá, pretože predný náhon je z hľadiska jazdy dosť fádny a jazdné vlastnosti bývajú obmedzené. Iné by sa ale dalo povedať o aute so zadným náhonom. Autá zo zadným náhonom sú častokrát skloňované ako autá na zábavu. Vďaka tomuto pohonu sú vo väčších rýchlostiach, predovšetkým v zákrutách živšie a taktiež majú sklon k šmyku zadných kolies. V automobilovom slovníku to môžeme nazvať driftovaním. Na suchých cestách dokážu robiť pekné kontrolované šmyky a vyčarovať tak vodičovi úsmev na tvári. Táto forma zábavy sa stala populárna v Japonsku, no netrvalo dlho a rozšírila sa do celého sveta. Medzi autá na zábavu môžeme zaradiť aj autá s pohonom 4x4. Nie obyčajné 4x4. Dávajte pozor na to aby auto malo tento druh pohonu stály, nie len pomocný. Stále „4-kolky“ sú veľmi populárne, majú veľmi dobré jazdné vlastnosti a sú vhodné ako na suché cesty aj zľadovatelé cesty či hlboký terén.

Musí byť auto na zábavu rýchle?

Nemusí, ale mohlo by byť. Auto na zábavu môže byť aj malé a vďaka svojej veľkosti a hmotnosti dostatočne svižné. Všetko závisí od karosérie a podvozku vozidla. Optimálny výkon auta na zábavu neexistuje, pretože musíte vedieť či vás bavia skôr zákruty alebo rýchle rovné cesty. Pohon 4x4 alebo zadný náhon dokáže z každého vozidla urobiť auto ktoré vám pohne kútikmi na tvári. Jazda by mala byť rozumná, preto vždy používajte auto s rozumom. 

Pozrite si náš výber nových aut na zábavu, s ktorými sa určite nudiť nebudete.

Close Našli ste chybu?