Autofilter Vás žiada o súhlas s používaním Vašich údajov na nasledujúce účely:

Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku pomocou možností nižšie. Súhlas môžete zrušiť prejdením na odkaz v dolnej časti tejto stránky alebo v našich pravidlách ochrany súkromia.

Technické cookies

Tieto cookies potrebujete pre správny chod webovej stránky. Obsahujú anonymizované informácie o Vaších výberoch

Analytické cookies

Pre vylepšenie naších služieb, využívame službu Google Analytics, ktorá odosiela anonymné informácie o Vašej návšteve a zbiera agregované dáta o zvyklostiach návštevníkov, vďaka ktorým denno denne vylepšujeme naše služby.

Spravovať možnosti Odmietnuť Prijať odporúčané nastavenia
Resetovať filter
Eur
TYP KAROSÉRIE
Motor a spotreba
Palivo
Max l/100km
g/100km
Výkon a pohon
kw
km
Dynamika
s
kw
Pohon
Prevodovka
Registračný poplatok
eur
Rozmery
mm
mm
mm
l
l
l
Max
kg
Bezpečnosť
Autopilot
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Euro NCAP
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Star grey Star blue
Min
Kamera
Parkovacie senzory
Svetlomety
Udržiavanie rýchlosti
Komfort
Min
Elektrické ovládanie okien
Interiér
Klimatizácia
Min
Rezerva
Konektivita
Min
Značka
Loader icon
Golf Variant 500 E Cabrio XC40 PHEV Audi Q8 Crossland YARIS DS 4 E-Tense 208 Combo e-Life 500 E C5 Aircross Impreza 3 Arona Arkana E-Tech ProCeed Highlander Octavia Combi Corolla Hatchback Leon e-Rifter 5008 DS 3 Crossback E-Tense Captur Fabia Combi Tour Swift Sport XC40 Tonale MX-5 RS4 Avant S4 Avant Tipo Kombi Arkana RS 6 Avant T-Cross XC60 Recharge XC40 Recharge S-Cross Superb Combi C3 Aircross Ranger 508 SW PSE CR-V Karoq Fabia A4 Limuzína HR-V Sharan e-Niro Niro Hybrid

Auto do terénu

Medzi najčastejšie označenie auta do terénu je off-road. V súčasnosti má takmer každá automobilka vo svojom portfóliu aj takýto typ vozidla. Vybrať si z toľkých značiek vozidiel nie je niekedy jednoduché. Autá do terénu, s ktorými dokážete pohodlne jazdiť aj v meste majú najčastejšie označenie SUV. Pojem SUV označuje Sport Utility Vehicle a spája športovú jazdu s komfortom aj na menej spevnenom povrchu. Poďme sa ale vrátiť k autu do terénu. Aké by malo byť?

Podvozok auta do terénu je dôležitý

Na začiatok by takéto vozidlo malo mať dostatočne vysokú svetelnú výšku. V ťažkom prístupnom teréne vyšší zdvih auta jej veľmi vhodný. Vozovka nebude udierať o podvozok a ničiť tak hnacie nápravy a ďalšie dôležité časti auta. Pohon 4x4 je nutnosť. Auto do terénu by malo mať stály pohon všetkých kolies 4x4 najlepšie so samostatnými uzávierkami diferenciálu. Diferenciál je zariadenie, ktoré slúži na rozdelenie výkonu motora na jednotlivé kolesá.

Aj výkon hrá svoju rolu

Auto do terénu musí byť výkonné, nejde o maximálne rýchlosti, ale hlavne o točivý moment. Čím väčší točivý moment, tým auto lepšie zvláda rozbeh a prejazd v ťažkom teréne. Či už si vyberiete benzínový, hybridný, elektrický alebo dieselový variant. Pri výbere dbajte na to, aby výkon auta bol dostačujúci. Auto do terénu by malo byť odolné. Odolné voči nárazom rozličných druhov. Pri výbere vám často môžu pomôcť crash testy alebo odborné recenzie na vozidlá. Auto do terénu sa často vyrába z masívnejších častí a väčších dielov, ktoré by mali zvýšiť jeho životnosť. Častokrát má auto do terénu mäkký podvozok, aby dokázal ľahšie prejsť nerovnými povrchmi. Komfort z jazdy neočakávajte, pretože nie všetky hrby a výtlky dokáže auto stlmiť.

Aké terénne auto je najlepšie? To je ťažko povedať. Každé má auto do terénu má svoje pre a proti. Výber je ako vždy len na vás. Pozrite si našu ponuku terénnych vozidiel.



Close Našli ste chybu?